söndag 30 mars 2008

Välkommen till Livet & Butiken!


Jag är helt nybörjare på detta med att blogga men hoppas jag lär mig efterhand så bloggen både blir snygg och intressant.



Min tanke är att blogga om mitt familjeliv med tre barn, gubbe och egen butik.


Jag driver en barnbutik sedan 2 år och har också en webbutik som komplement till butiken. Det blir mycket jobb men är fantastiskt roligt!


I lördags jobbade jag själv i butiken och öppetiden skulle vara 10.00-14.00 men då vi fått mycket vårvaror blev det till att vara kvar till 17.00 för att hänga upp de nya varorna.



Vi fick hem så söta Tummen barnkläder i stl 50/56 - 86/92 cl. Det var bodys, byxor, mössor och supersöta små strumpor. Både för tjejer och killar.


































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar