tisdag 22 april 2008

100/120% ? & Sova?

Nu har tempot legat på 120% i flera veckor. Idag och ev imorgon har jag en liten pause och gör endast 100%.

Har fortfarande en order inför sommaren som inte är färdig och nu börjar det bli sent, skall försöka ringa leverantören imorgon och se om vi kan komma fram till vad jag behöver ha i butiken och vad jag kan ta som beställningsorder.

Lade barnen för en timme sedan men storatjejen är fortfarande vaken. Hur får man barn att förstå att de måste sova för att orka?

Ofs så säger maken ofta att "barnen gör inte som du säger utan dom gör som du gör"

2 kommentarer:

  1. Härlig blogg du har Kul att läsa om någon annans butik:)
    Jättefin webshop.

    Hör av dig om du vill att jag ska promota den på min blogg och Bli sponsor.


    Mvh

    Robin & Mamma Evelina

    http://robinsgarderob.blogspot.com/
    http://mammasgarderob.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. Tackar så mycket!

    Har varit inne och kikat på dina bloggar och dom är jättefina :)

    Mejla mig gärna via butiken så kan vi prata om ditt förslag.

    mvh
    Josefine

    SvaraRadera