onsdag 16 april 2008

Barnkläder, babyfiltar filtar, unisex

Körsbärsträdet får vi se upp med. Lilltjejen och hennes kompis hade varit uppe i dag och hämtat ner dockan.

Har hunnit med att lägga ut lite lollopard kläder och babyfiltar i webbshopen idag http://www.kidsbutik.se/

Supermjuk och fin babyfilt! 80 x 80 cm och rundade kanter, dubbelt tyg, en enfärgad sida och en med ett underbart lollopard trycket

Material: 92% bomull, 8% elastan, borstad yta Tvätt: Maskintvätt 40 grader
Pris 249 kr




Jag vet att jag tjatar om lollopard men tycker att det är bland de absolut bästa klädmärkena jag stött på både vad gäller design och kvalité.

Är också vansinigt förtjust i att klä mina barn syskonlika och med Lollopard så finns det så många olika kombinationer då det mesta av deras kläder är unisex. Tom jag använder Lollopards Ulrika klänningar med matchande tights dagligen. Så vi ser väl hel tokiga ut när vi kommer barnen och jag :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar