tisdag 15 april 2008

Dagen, Lilla Anna, 118100


Efter mycket trixande fick vi in småtroll stolarna i baksätet på bilen så de kunde gå iväg med bussgods idag.

Tisdagar är generellt den dagen det är minst folk på "stan" och sämst handel. Idag var det tisdag och mitt i månaden, det dröjde till kl 14.20 innan vi fick dagens första kund.

Jag lämnade Satu och vår praktikant Marie i butiken strax efter tre. Då åkte jag hem för att äta lunch sedan var det dax att hämta barnen. Mina barn går på två olika skolor så det blir en del bilkörning då skolorna ligger i var sin ände av Skövde.

Tog en del bilder på barnkläder och babyfiltar idag och håller på att fixa till dom så produkterna kan läggas ut i webbshoppen. Förhoppningsvis hinner jag få bilderna klara under kvällen.

Stora tjejen ser jag sällan numera, hon försvinner iväg till en kompis så fort bilen parkerat och är hon hemma så har hon kompis här och de sitter framför datorn och youtoubar musik videos.

Lilltjejen fick jag plocka ner ur körsbärsträdet och kvar på en gren sitter hennes docka, den får sitta tills pappa kommer hem för jag har ingen lust att ut och klättra i trä.

Nu har barnen ätit kvällsmat och är påväg att borsta tänderna och hoppa i nattsärkarna. Det är svårare nu när det är ljusa kvällar att få dom i säng.

Fick ett samtal från 118100 idag de vill sälja fast annonsplats på sin sajt och det var ett otroligt bra pris, då blir jag misstänksam och måste kolla upp det mer noga, hur många unika besökare har dom? vem är ägare, hur marknadsför dom sig? vilka är deras besökare?


Vår första kund idag tyckte om denna:

Sötaste Lilla Anna t-shirt-bodyn!
öko-tex certifierad
Pris 179 kr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar