tisdag 1 april 2008

Morgon & skor

Lugn och skön morgon. Lilltjejen blir hemma med mig idag så får vi se hur hon mår under dagen, tycker hon är pigg. Sonen sover på kortids måndag-tisdag varje vecka så det är tomt efter honom härhemma.

Stora tjejen klädde sig i samma outfith som igår och gick till skolbussen, men vi börjar få problem med vad hon skall ha på fötterna, gummistövlar?, vinterstövlarna, tenniskor? .
Under våren är det ett väder på morgonen ett mitt på dagen och ett på kvällen vilket gör att jag försöker hitta skor för alla väder, så hallgolvet är fyllt av skor, då vi är fem i familjen blir det en del :)

Nu har jag inte varit i butiken sedan i lördags, tänker på den hela tiden känner att det är mycket jag skulle vilja kolla och ordna med men jag får lita på att "Pärlan" Satu håller ställningarna tills jag är tillbaka, kommer nog åka ner någon timme i kväll efter att maken kommit hem.

Det finns alltid jobb att göra vare sig jag är i butiken eller hemma.



Vi har fått hem denna söta gummistövel och promenadsko från Pippi Footwear till butiken men tyvärr är det försmå storlekar för mina tjejer. Stövlarna finns i stl 19-24, Pris 225 kr
Promenadsko i stl 20-25, Pris 279 kr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar