måndag 21 april 2008

Order & Mumintrollet

Jag har "lediga" måndagar så idag har jag jobbat hemmifrån.

Kidsbutik har bara en dator och den bär jag med mig, när ordrarna kommer in får jag ringa butiken och be Satu packa och posta.

Jag rabblar ordern och Satu springer runt och samlar ihop varorna.

Vi är så rädda för att det skall bli missförstånd ang adress, storlekar mm, det har hänt men förhoppningsvis inte igen.


Ännu har det bara blivit en order i webbshopen idag men i butiken har kunderna bla tyckt om:



Mumin rosa body, stl 50-68 cl
Mysig rosa body med Mumin broderad.

Trycknappar på axeln. Mumin logga på ärmen.

Jättefin ihop med mumin rosa babybyxa alloverprint.

Material: 100 % bomull Färg: rosaTvätt: 40 grader, avigsidan ut






Mumin rosa babybyxa
Resår mudd i midjan som går att vika upp eller ner.
Muddar i benslut som går att vika ner.

Allover print med Mumintrollet.

Så söta att matcha med Mumin & Snorkfröken body.

Material: 100 % bomull Färg: rosa, Tvätt: 40 grader



Mumintrollet lever livet till fullo och betraktar omvärlden med en känsla av förundran inför glädjen med så enkla saker som att plocka vackra stenar och snäckor. Han är naiv och entusiastisk , beredd att tro på vad som helst och synnerligen gladlynt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar