måndag 19 maj 2008

Att göra idag!

Nu har jag fått iväg tre barn till skolan och laddat diskmaskinen med kvällsmats och frukostdisk.

Storatjejen var otroligt svårväkt hon har haft ett högt tempo hela helgen med massor av kompisar och en övernattningsgäst.

Nu är det dags för mig att dricka morgonkaffe och sedan göra mig i ordning för dagen.

Kl 10.000 är det nätverksträff på sonens skola med föräldrar, skola, fritids och kortids.

Sedan måste jag ner till butiken för att försöka få ordning på en felleverans. Jag beställde varaor som skulle komma i mitten på april, de kom första veckan i maj och tyvärr var de inte ok utan skavda och fula, så jag ringde leverantören för att få nya varor och när de kom var det fel färg!
Det hade inte varit så jobbigt om inte två av varorna var levererade till kund och jag vill att kunden skall få nya fina varor så fort det bara går.

I eftermiddag kl 15.00 är det utvecklingssamtal på storatjejens skola.

Men innan dess kommer lilltjejen hem med skolbussen kl 14.00 och vi skall åka till min kusin som fått en liten bebis och hälsa på. Får lämna lilltjejen där och snabba mig deit med stora tjejen efter utvecklingssamtalet.

Maken får jobba över då vi bara har en bil så får jag hämta honom först när vi fikat och myst färdigt med bebis.

Skall se om min mamma vill med på bebisbesök, hon har varit i Norge på 17 maj och kom hem i går.

1 kommentar:

  1. Låter som att du har en fullspaäckad dag. Hoppas dagen blir bra och att du hinner med allt!

    SvaraRadera