fredag 16 maj 2008

Dagen & Nalle Puh nappflaskor

Klassiskt utformad napp:-Ventilerad sköld hjälper att förhindra utslag.-Luft passerar lätt ut ur nappen vid sug.-Nappskydd i plast medföljer. -Ringen är självlysande i mörker.-Fler mönster finns.

Det blir sen kväll i kväll också.

Jobbade i butiken i förmiddags sedan hade jag turen att få lunch med maken. Vi var på Thi House och åt en utmärkt buffé, de hade tom sushi som jag älskar.

Maken och jag var sedan på möte på lilltjejens nya skola som hon skall börja på i höst.

Efter mötet tillbaka till butiken, vi har fått nya varor idag också. Massor av söta Nalle puh nappflaskor, allt från wide neck till greppvänliga och i storlekar 125 ml till 250 ml. Se mer på www.kidsbutik.se

Så fick vi hem av våra populära nappar som många har frågat efter.


Satu som fått jobba mycket själv i veckan och då inte kan ta riktig lunch eller rast fick sluta lite tidigare så de sista timmarna var jag själv.
Det både haglade och regna så det var inte mycket kunder. Passade på att få ut nappflaskorna i webbshopen och myste till en cd med Culture Club.


Nalle Puh Nappflaska 250 ml, greppvänlig
Så praktisk när den lille skall hålla själv.
Tillverkad i högsta kvalite.
Levereras med klassisk silikonnapp.
EN 14350 godkänd.




1 kommentar:

  1. Såna roliga prylar fanns inte när mina barn var små - eller också missade jag dom... :)

    Önskar dig en trevlig helg!

    SvaraRadera