måndag 26 maj 2008

Satu gästbloggar & Svammel

Satu har fått tagit över bloggningen idag. Tack Satu :) Själv har jag haft fullt upp med bebisbesök och barn.


Maken har rest till Tyskland för att jobba och som vanligt lämnar han mig utan bil.

Det gör det trixit att få hem barnen från skolan då de går på två olika skolor i varsinn ände utav staden, men tjejerna får åka skolbuss om de inte har fritids och sonen sover på kortids på måndagar men imorgon får han åka taxi direkt hem från skolan.


Bebis besöket jag haft idag var av lille William 2 mån en liten kille som fortfarande har stl 56 cl. tyvärr har jag ingen bild då kameran är nere i butiken.


Har fortfarande problem med datorer sedan jag tappade min bärbara i golvet. Brukar låna makens på kvällarna men nu är den i Tyskalnd så detta inlägg kommer från dotterns dator, ett riktigt gammalt åbäke.


Det är fler än jag som gillar filtar för idag har ordrarna trillat in. kunderna har också tyckt om:


Pippi chalett, scarfe, Körsbär

Ljuvlig Pippi Långstrumps scarfe.

Det är one size och du knyter den själv, den är som en trekant.
Pippi broderi
Passar från nyfödd till ca 116 cl



1 kommentar:

  1. rösta på Henrik Utmanar på min blogg :) Möter Johnny Depp :O

    SvaraRadera