torsdag 22 maj 2008

Tjuvar i min butik! del 2

Där är dom!

Vi står strax efter Orient Pallas och ser in i entrén till Willys matvaruaffär.

I entré finns det förvaringsboxar och framför boxarna står det ett par, en man och en kvinna och de håller på att fylla boxen med något.
Det märktes tydlig att de var påverkade av narkotiska prepparat. De kunde knappt stå på benen och blickarna var "döda".

Utan att tänka mig för går jag fram och öppnar boxen och börjar att plocka ut kläderna.....

Sista delen kommer imorgon!

Tack alla ni som varit lite oroliga.

4 kommentarer:

  1. Du borde bli författare,jag kan knappt bärga mig!

    SvaraRadera
  2. Heja dig, heja dig - väntar med spänning på fortsättningen... :)

    SvaraRadera
  3. Måste man alltså vänta enda tills imorgon? :S

    SvaraRadera
  4. Ååå fortsättning följer.. Börjar ju bli riktigt spännande! Håller med . Du får börja skriva följetånger.

    ;)

    Trevlig kväll! :)

    SvaraRadera