fredag 2 maj 2008

Vad & vilka är www.kidsbutik.se


Skall försöka svara på rubrikens fråga.


Många tror att http://www.kidsbutik.se/ är ett stort företag men det är fel.


Kidsbutik är en enskildfirma som ägs och drivs av mig Josefine.


Företaget startade i november -05 och då som en fysisk butik i Skövde. Sedan maj -06 finns butiken också på nätet.


Dom första 2 åren jobbade jag själv, var i butiken 6 dgr i veckan och skötte också webbutiken med ordrar och packning. Min kära make har fått hjälpa till en hel del bla med service av barnvagnar ärenden till posten och montering av inredning.


Till och från har butiken också haft praktikanter, en av de praktikanter som varit längst är Satu och från feb -08 jobbar hon nu heltid i butiken. Att få Satu som hjälp har varit underbart, nu kan jag ta lite ledigt och vara hemma lite mer med mina barn men fortfarande är det mycket jobb.


När du besöker butiken eller får varor hemskickat så är det antingen Josefine eller Satu du träffar eller som har packat din order.


Vi brinner för vårt jobb och hoppas våra kunder känner förtroende och uppskattar våra varor.


Har ni frågor och funderingar så blir vi jätteglada om ni hör av er till oss.


Vi är här för våra kunder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar