tisdag 27 maj 2008

Verandan på mitt hus

Vad gott vi har haft det i solen idag!

Jag har precis upptäckt min veranda. Vi var tvungna att riva vår veranda för fem år sedan och byggde en ny. Den nya har jag aldrig trivts på, men så för en vecka sedan möblerade jag om lite och nu bara älskar jag att sitta därute. Har fått mig ett hörn helt i lä och med sol från ett tills den går ner. Här njuter jag av mitt kaffe www.coozy.se läser mina tidningar och ser barnen härja omkring i trädgården. Fäller upp parasollet och delar en god middag med familjen.

Så förargligt att jag missat denna njutning i fem år!

En bild utav vårt hus, verandan ligger på andra gaveln. Vildmannen på studsmattan är sonen, han är helt otrolig till att studsa ;)
och så var det tävlingen om presentkort på resor, följ länken http://www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/989

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar