fredag 6 juni 2008

Bärsele EuroRider med fleeceöverdrag

Min lilltjej är en riktig "gose" tjej, hon har alltid velat var tät, tät intill.
Hade hon kunnat krypa under skinnet på mig hade hon gärna gjort det. Nu är hon snart 7 år och vill fortfarande gärna sova nära och sitta tätt intill i soffan.
När hon var liten så var bärselen något vi använde dagligen och hon var med mig i allt jag gjorde, utan den hade jag blivit en riktig soffpotatis.
Nu har vi tagit hem Bärsele EuroRider med fleeceöverdrag till butiken http://www.kidsbutik.com/ .
Önskar den funnits när lilltjejen var liten. Vi hade då en Baby Björn som vi ifs var nöjda med men det har hänt mycket på 7 år och comforten för både bärare och barn har blivit så mycket bättre och fleece överdraget som ingår nu är så praktiskt.


Bärsele EuroRider med fleeceöverdrag

Bärsele inklusive fleece överdrag.
Svart med beige grönt lite rosa blommönster.
Rekomenderad vikt på barnet 3.5-9 kg
' Viktfördelar system
'Extra förstärkta axelband. Fodrade för förälderns komfort
'Går att öppna och justera från båda sidorna
'Kryss fördelare i ryggen
'Fodrat huvudstöd för barnet
'2 fickor med dragkedja
Skötselråd: Tvättas separat som fintvätt i maskinen. Hängtorka. Torka rent mellan maskintvättarna
Material: Yttertyg 100/ polyester, Foder 65% polyester, 35% bomull. Fyllnad 100% polyurathane. Fleeceöverdrag 100% polyester.

1 kommentar:

  1. Såg en mamma igår med en exakt likadan bärsele som vi har i butiken, kanske inköpt där då!:)
    Nu ska jag ha en underbar dag med massa sol och njuuta av denna dag!
    Hoppas Du får en bra dag i butiken med dem nya sööta Muminkläderna! =)
    Kram

    SvaraRadera