tisdag 24 juni 2008

Smarta saker till baby

Vart fanns alla smarta saker när mina barn var små?

Just nu har jag två produkter som jag verkligen saknade.

Min rygg är fortfarande ond efter att ha stått snett när jag skulle bada barnen.

En baby är rätt livlig i badet ;)


När de blev lite större så de kunde sitta men fortfarande behövde stöd köpte jag en "plast stol" de kunde sitta i för att jag skulle få en arm fri, men de var livsfarliga! barnen gled fram och tillbaka slog sig på överkroppen och stolen tom lossnade från botten.

När jag var på baby och barn mässan i Jönköping i höstas och såg Rollabouts super smarta DeltaBaby Comfy Badkudde och DeltaBaby Easy Bad var jag bara tvungen att köpa in dom.

Rekomenderar alla att ha någon av dessa till sin baby, dom är perfekta både i badkaret och badbaljan.

Sedan är ju Comfy badkudde inte så illa för en annan heller när man softar i badet med en god bok.


1 kommentar:

  1. Den måste jag bara kolla på!!!
    Hur gick det igår!!!

    Ha de!!!

    SvaraRadera