tisdag 27 januari 2009

Bleka anus

Jag vet inte om det egentligen passar sig på en familjeblogg men jag har skrattat så tårararna sprutar!!! :):):)

Var på tjejmiddag i kväll med fyra av mina goa vänninor från lekis upp till nian. Vi träffas alltid en gång i månaden och har fantastiskt trevligt.

Idag berättade en av tjejerna att det senaste inom skönhet är att bleka anus!!! VEM har kommit på denna urbota idé?? eller ännu värre hur i SJUTTON kan man få tusentals människor till att tycka att detta är viktigt???
man går upp till jobbet och sliter hårt många timmer (veckor) för att spara ihop pengar för att bleka sitt anus????( här viker jag mig av skratt) för vem?, varför?

och världen är i en lågkonjunktur....

Fullkommligt urdumt och otroligt tragikkomiskt :)......kan inte annat än le och förundras :)

Och INGA BILDER till detta inlägg gott folk :)

1 kommentar:

  1. Haha ja, det är hemskt. Men jag är med på din fråga. För vem?!

    SvaraRadera