torsdag 29 oktober 2009

Jag har torgat :)



Vilken härlig dag det var igår!
Det var första gången jag, Josefine skulle följa med Catharina till Lidköping och torga. Redan kl 05.45 blev jag upphämtad och resan till Lidköping gick fort då vi hade så mycket att prata om. Kände mig väldigt klumpig när det var dax att sätta upp torgståndet och stod mest och kikade på när Catharina fixade det mesta, snabbt och smidigt.
Självklar hade jag gjort missen att sätta på mig för lite kläder (trots att Catharina sagt till mig att det var det viktigaste) Så efter en timme på torget fick jag investera i ett par ullstrumpor och gå in på rådhus cafét för att tina upp, efter det gick dagen mycket fort.....
Det var härligt att få träffa kunder igen! dock kände jag mig lite ringrostig i början men det mesta av min erfarenhet och rutin kom tillbaka efter en stund. Många av kunderna var återkommande kunder som varit mycket nöjda med Semla & Kidsbutiks varor. Vädret var fint med mycket sol och ingen blåst.
När det var dags att packa ihop igen så fick Catharina göra det mesta av jobbet men förhoppningsvist har jag lärt mig en del på denna dag och kan vara en bättre resurs nästa gång, för en nästa gång hoppas jag det blir då hela dagen varit toppen och jätterolig!
Tack alla härliga kunder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar