fredag 16 maj 2008

Morgon och njutfull tystnad

Tidigt i butiken idag. Jag älskar att komma hit tidigt på morgonen, slå på dator och kolla av mejlen och kika in i webbutiken för att se om det kommit några ordrar.
Bara sätta på belysningen vid "kontoret" och låta resten av butiken vara mörk, ingen radio utan bara tystnad.


Som trebarns mamma och butiksägare är tystnad något väldigt sällsynt ;)


Var en sväng på wettergrens för att byta plasten till mina trottoarpratare. Beställde plasten i tisdags och den kom redan i onsdags, snabba bud, det gillar vi. Men tyvärr var det fel, har fått med magnetremsor men då mina pratare har klämmor runt om blev det för tjockt, så nu hoppas jag att det kommer de rätta på måndag.


Nu är det dags för en kopp kaffe och jag bara måste tipsa om http://www.coozy.se/ tycker ni som jag om kaffe och inte har handlat där ännu så vill jag verkligen rekomendera att ni gör det.

2 kommentarer:

  1. Jag var och kikade www.coozy.se och kunde inte motstå att köpa te/kaffe då det fanns så många sorter som lät så gott.Turligt nog kunde man beställa smakprov vilket jag gjort.

    Tack för tipset!!!

    SvaraRadera
  2. Dom har underbart kaffe!

    vad blev det?

    SvaraRadera